keverdene

keverdene

23p

14 comments posted · 11 followers · following 20

11 years ago @ Crasstalk - Thursday Morning Open ... · 0 replies · +1 points

Giiiirrrrl, I am so facebooking you on this.

11 years ago @ Crasstalk - Thursday Morning Open ... · 0 replies · +1 points

Ugh. Long story. Heading to doc tomorrow to get some help with the stress. H.R. has changed the locks. All's well.

Thanks ever' body!

11 years ago @ Crasstalk - Thursday Morning Open ... · 0 replies · +1 points

Jeez, that was helpful. Thanks!

11 years ago @ Crasstalk - Thursday Morning Open ... · 15 replies · +2 points

Soooo, the crazy boss from Tuesday morning got fired. She's now gone.

Still feeling stressed out, though... any ideas how to stop feeling dizzy from the heightened blood pressure? Or tips on how to overcome the paranoia that a bipolar, professionally incompetent drug addict (NOT Charlie Sheen... but, wait. Oh, shit, this whole time I've been working for the female Charlie Sheen???!) from smoking me in the parking lot?

Because yeah. Keverdene is rattled.

11 years ago @ Crasstalk - AM Drive Time Open Thread · 0 replies · +1 points

Dawww.

11 years ago @ Crasstalk - AM Drive Time Open Thread · 0 replies · +1 points

Yes, I found Myrna. We're very happy together in another corner of the interwebs. ;)

11 years ago @ Crasstalk - AM Drive Time Open Thread · 5 replies · +3 points

Sooooo, my crazy, lazy, incompetent, horrible boss got fired this morning. Has to be out of the office my 5:00 today. She blames me. Things are tense up in here.

Who's walkin' me to my car tonight?

Also, what should I do with all her empty "vitamin" bottles and Georgia O'Keefe posters?

You people are my collective heart.

11 years ago @ Crasstalk - Liveblogging the Acade... · 0 replies · +1 points

Yeah, she has almost as much charisma as a comatose actuary, no?

11 years ago @ Crasstalk - Gawker Media\'s Campfi... · 0 replies · +1 points

Well harumph. Harumph and ahem!

11 years ago @ Crasstalk - How Much Damage Was Done? · 0 replies · +1 points

Yes to all that.