ReJaM©

ReJaM©

101p

367 comments posted · 14 followers · following 7

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Panas! Najib Razak men... · 4 replies · +8 points

Edisi Selangor =)

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Kantoi! Cybertrooper U... · 3 replies · +94 points

Kalau pandai diorang tak jadi cybertrooper derr kah kah kah....

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Blogger Umno dedah pun... · 1 reply · +26 points

UMNO = United Malays No Otak = Kesatuan Melayu-Melayu tiada otak
Gua bukan Umno, Melayu bukan Umno tidak termasuk dalam United Malays No Otak fullstop =)

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Sudah tidak laku, Utus... · 1 reply · +5 points

Setiap kali baca komen ko mesti aku gelak kah kah kah! elok ko join tukar tiub buat lawak kah kah kah...

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Penyokong tegar Pakata... · 3 replies · +21 points

Mesti ko tak baca pun apa yang aku tulis kat atas tu kan? Apa ni pencacai kerja tak ikhlas? Baca tajuk terus komen ke? Kah kah kah Woi! Kalau boss ko tau boleh kena potong gaji ni kah kah kah!

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Logo Barisan Nasional ... · 0 replies · +5 points

Lambang Mata satu tu sempena insiden Mata Lebam Anwar masa dibelasah dalam penjara dahulu =)

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Panas! Awie pakai rant... · 0 replies · +1 points

Ada dua loket perhatikan betul-betul, loket yang depan kelihatan jelas seakan salib...

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Kartunis Sireh Majalah... · 1 reply · +30 points

Cerita Zina tu direka-reka oleh blogger Umno untuk burukkan kredibiliti Ustaz Azhar Idrus...

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Malaysia negara ke lap... · 2 replies · +8 points

Dua kajian dengan tujuan yang sama tapi menghasilkan keputusan yang jauh berbeza bolehkah dipercayai?

9 years ago @ http://milosuam.blogsp... - Pakatan Rakyat tawan p... · 0 replies · +4 points

Kita tak kata jawatan menteri adalah wajib, jauh sekali nak kata PR mati jika tiada yang ada pengalaman seperti Anwar sebelum jadi Perdana Menteri, jika tiada yang pernah menjawat jawatan menteri, maka pilihlah antara yang PALING LAYAK. My 2 cent.