idian

idian

88p

1,042 comments posted · 23 followers · following 3

238 weeks ago @ - Najib kata 1MDB hanya ... · 0 replies · +2 points

aku masih idup tokeh...
cuma fedup ngan politik...hahaha
masih sedih ngan bencana banjir di kelantan....
teramatlah teruk...
moga mangsa banjir bangkit menjadi insan lebih hebat...

Pengajaran...ramai dah tak percaya kat kerajaan...cakap je hebat...kahkahkah
Kalau rakyat kebanyakan...pi mampos la sama lu orang...
Kalau yang berstatus...tanah runtuh tepi rumah je pun...buka bilik gerakan...

246 weeks ago @ - DAP: Nyamuk lebih baik... · 1 reply · +6 points

Tepat sekali...
Nyamuk hisap darah pun ada had dia...
UMNO...sampai kering la.....kahkahkah

Apa2 pun...bercukur...Malaysia masih aman....

246 weeks ago @ - Gamat Pasal Zaidi sebu... · 1 reply · +5 points

Orang giler kat negara ni makin lama makin ramai brader...
Otak kat kepala lutut lagi la ramai...
Bukan takat macai je bbrader...
Menteri pun ado.......kahkahkah

Kes ni sebab keramat UMNO la brader...
Banyak perkataan tak leh guna kat Malaysia...
Naik pun takleh guna brader...subsidi yang turun...

Tapi orang melayu ka, orang cina ka, orang keling ka...patut bercukur...malaysia masih aman...

246 weeks ago @ - Pemimpin UMNO Makin Ta... · 0 replies · +8 points

bz la brader....
Ni la hidup sebagai rakyat marhaen...
siang jadi kuli kat tempat keja...
malam jadi kuli bini pulak....

Nak tambah satu lagi...berguru ngan datuk striker x sempat abiss...huuhuhu

246 weeks ago @ - Pemimpin UMNO Makin Ta... · 0 replies · +8 points

tu la kamu semua ni....
dasar pembangkang....
tak tau bercukur.....

246 weeks ago @ - Pemimpin UMNO Makin Ta... · 2 replies · +11 points

Tu yang turunkan harga minyak kot...

Pagi tadi isi minyak RM8.00 macam biasa...
Melimpah tangki kapcai aku sebab harga minyak turun....kahkahkah
Baru perasan minyak dah turun...

Terima kasih PM Najib...
Bercukurlah...Malaysia masih aman....

247 weeks ago @ - Santai Ahad - Video · 0 replies · +3 points

anak aku kata...
bercukur la....malaysia masih aman...kahkahkah

254 weeks ago @ - Gambar Kasi Cerita Bro !! · 0 replies · +3 points

Bonus kakitangan awam akan dinaikkan dalam Bajet 2015 sebanyak 20 persen...
opssssss.....20 sen!!!
kahkahkah

254 weeks ago @ - RM2,500 La Nie Cukup L... · 0 replies · +4 points

salam 1Malaysia dah bertukar ke salam 20 sen ....kahkahkah

255 weeks ago @ - Riang Ria Minyak Naik ... · 1 reply · +4 points

Ni semua poyo....
Semua pitenah....

Mana ada harga minyak NAIK bang MT woiii...
Harga minyak sama je...subsidi je dikurangkan.......KAHKAHKAH