marla

marla

27p

22 comments posted · 6 followers · following 5

13 years ago @ Pisihole.com - Bardak · 0 replies · +1 points

''Hemen ellerini suyun altına tuttu. Güzelce yıkadı, yıkadı ki temizlensin.. ya da iyileşsin mi? Hangisi daha yakınsa kendisine onu seçti. Hiçbiri. Ne temizliğe ne de iyiliğe ihtiyacı vardı. Hızlıca elini sudan çekip. Oluruna.. zamana…''
aslında yoruldum okurken ama sabahın köründe okumamdan kaynaklanabilir tabi algı alanlarım açık değil evet.ama kopyaladığım kısıma bayıldım.

13 years ago @ Pisihole.com - Tek yol kaçış... · 0 replies · +1 points

=)
ben demiştim ama:
+ ''şey affedersin sen pisiholede yazar mısın?''
-''ııh,yok değilim''
demek bir bildiğim varmış:)
pek hırçın gördüm bayım sizi,ama güzel yazı tebrikler..
hoşgeldiinn.

13 years ago @ Pisihole.com - Akıllara Zarar Yazı · 0 replies · +2 points

ahh çok sevdim cidden;her öğretmen adayı öğrenmeli bunun içinde yazılanları belkide zorla öğretilmeli bu öğretiler ki düzgün öğrencileri yetiştirelim ki öğrenemeyen herkese artık gerçek öğretileri öğretelim:)
eline sağlıkk fillburtt,öğretmen olasım geldi,mesleğimi sevdim bir an,hadi buyurr=)

13 years ago @ Pisihole.com - kadın elementi ve &ou... · 0 replies · +1 points

kadın yazarlarada laf çakmış ya güldüm ha,pek bir şey demeye gerek yok gibi hani kedi uzanamadığı ciğer,suçlu olunca etrafa b.k atmak olayı işte herneyse
eğitim hayatında başarılar :)

14 years ago @ Pisihole.com - türk usulü i... · 0 replies · +1 points

meloo teşekkür ederim:)
geber marla singer cidden çok sağol kızgınlık değil cidden kırgınlık yorulmuşluk belki de..
kova iyi yazılar da var ya işte değişiyor ruh haline göre:)

14 years ago @ Pisihole.com - türk usulü i... · 0 replies · +1 points

yine çünkü ondan belki de.

14 years ago @ Pisihole.com - Oyun · 0 replies · +1 points

=)

14 years ago @ Pisihole.com - Geriliyorum · 1 reply · +1 points

*iyi söz edecem diye kasma zaten edebiliyorsun bence
*kristinağğğğğğ kınadım anıtkabiri bilmiyor falan türkiyede yaşıyor ama
*herkes kahve sevmek zorunda değil,sigarayla iyi oluyor zaten boşver
*burger saçma bir yer dışardan alma etiformu yedim diye yasak bayannnnnnnnnn yemeyin demişerldi sananeyse
*gökçeyle küsme:)güzel kız lazım olur dursun bir köşede ahaha
*kalk bir duş al,gerilme
nice post thank you bir de:)

14 years ago @ Pisihole.com - Millet acaba şey zann... · 0 replies · +1 points

adam sinirlenmiş ha
ama haklı da yani sinir olan olmasın doxan grubna lan dinliyorsan grubu baska nerden alacan ki haberini?
sonra yazın cok güzel ama pek irşey anlamadım okey de nasıl güzel o zmn anlamadaysan da sorun yok hani senin için yazmadım
bizi sikliyorlar bence ne demişler meyve veren ağaç taşlanır o yüzden salla gitsin caneyim:)

14 years ago @ Pisihole.com - Leğendeki Yansıma. · 0 replies · +2 points

birde yanına çiğ köfte tam ibrahim tatlıses usulü:)yearabbim