jamilkucing

jamilkucing

71p

91 comments posted · 5 followers · following 0

251 weeks ago @ Hangit Blog - Koleksi Gambar Kavita ... · 0 replies · +1 points

Ini cerita yang aku tahu pasal Sultan Selangor dan Kavita Kaur , yangs ebenarnya sultan selangor amat menyukai kavita. dan sudi memepristerikan beliau. dna beliau sanggup memelok agama islam , ini bukan kes baru atau cerita baru. , orang kampong sahaja yg tak tahu , tetapoi majlis istiadat ke ape ke entah yg berkenaan protokol istana tak benarkan, kononya tak boleh lha itu lah ini lah , jadi kedua dua mereka ibarat telor di hujung tandok.

setakat ini yg aku boleh cerita. itu yg aku dengar dari orang yg rapat dgn istana bertaraf Dato dna Datin ok. kalau dia tipu ,maka tipu lah aku.

325 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - &lsquo... · 0 replies · +1 points

Macamana ornag cina atau bangsa lain nak hormat Agama Islam kalau melayu ygt beragama islam sendiri tidak menghormati agamanya. tolong lah kita jgn berbohong pada diri sendiri. cermin diri kita dna bangsa kita. melayu islam tetapi adakah semua melayu mengikuti ajaran islam.

333 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - Ketua ... · 0 replies · +2 points

saya setuju ISA di adakah semual tetapi hanya khas untuk di gunakan ke atas polis yg mengikut telunjuk kerajaan sehingga rakyat terinaya.

335 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Azmin Ali nafi akan le... · 5 replies · -3 points

Saya Istiqomah Dgn Perjuangan REFORMASI…..Azmin Ali

Tadi jamil pergi ke PC Azmin Ali di mercent square . Azmin ali menlejaslan yg semua berita berita bohong datangnya dari media umno. dan cybertroopers umno. beliau tidak akan keluar PKR. atau meletakan jawatan. kerana beliau komited dalam perjuangan REFORMASI.

Tentang tuduhan beliau mahukan jawtaan MB. kata beliau dan jamil juga setuju tak salah beliau berharapkan jawatan itu jika beliau mempunyai kelayakan.sesiapa pun yg di beri kepercayaan layak untuk jawatan itu. ini bukan umno. beliau mahu jawatan MB di lantik dari sokongan kalangan Mpn mpn dan ketua cabang , bukan kerana di sukai. in di sokong oleh MPN DAN ketua cabang yg datang.

Malah kata beliau selepas pilihanraya kecil permatang pauh sendiri DSAI offer beliau untuk ajdi mb selangor kerana waktu itu ketidakpuasan hati terhadap khalid memuncah. tetapi beliau telah menolah dan meminta di beri peluang kepada khalid.

Cuma beliau tidak setuju lantikan menteri besar di buat mcm umno. melantai kerana kesukaan atau kroni.bukan melalui sokongan dan perbincangan.. kepada yang tidak tahu apa apa baik duduk diam diam .dalam perlembagaan aprti ada undang udnang perlantikan MB. so kena ikut.

Tentang teguran beliau. katanya kita dalam keadilan bukan umno. dalam umno yg kita tak di benarkan tegur pemimpin tetapi dalam keadilan boleh tak menjadi kesalahan,juga jamil bersetuju.

Pendapat jamil pula setelah mendengar penjelasan Yb Azmin yg beliau hantar melalui sms . tidka salah jika azmin mahu menjadi menteri besar. INI BUKAN UMNO. seseorang itu pegang jawatan sehingga mampos. kita kena berubah. yes Tan Sri khalid banyak membawa kebaikan kepada selangor. juga membuat eset selangor naik. tetapi kita tidka tahu mungkin ada orang lain yg boleh buat lebih dari itu.

kenapa kita dahulu mahukan mahathir berhenti. biarkan dia. tetapi apabila sampai kepada kita lain pula jadinya. Jamil kenal azmin bermula dari pemecatan DSAI. aku tahu hatibudinya. tunjuk pejuang pimpinan reformasi selain dsai yg masih bertahan. jasa jasa beliau kepada parti jgn kita lupa.

kepada kawan kawan yg tidak tahu apa ap jamil pohon tolong jgn cepat menembak atau menuduh. cari maklumat dan selidik. Rasanya semua ornag kenal jamil. tak betyul I don’t care who I bantai. tetapi setakat ini azmin ok. mungkin dulu ada kesilapan terpercaya cakap seseorang. yg mana ornag itus endiri menghianati jamil.

PENDAPAT PERIBADI JAMIL.

Saya sudah merasa di bawah Tan Sri Khalid selama 5 tahun. sebagai pejuang reformasi dan ahli PKR. apabila kita dapat selangor. kami pejuang reformasi berharap dapat lah sedikit lubang lubang rezekid aris elangor di bawah pimpinan PKR tetapi kami hampa. JAMIL sendiri telah menghantar 6 pucuk surat untuk memohon mengadakan pertemuan. tetapi sampai pilihanraya nothing!!!!

Jamil tak suruh dia main kroni. tetapi kami pejuang reformasi pun nak hidup. sejak reformasi kami dah mengalami berbagai dugaan. jamil sendiri 12 kali di buang kerja kerana menyokong anwar.sampai jamil dah menyampah nak memohon kerja. Tan Sri terlampau kedekut. alasan bukan duit beliau tetapi duit selangor. kalau cam tu baik tak payah. kami pun nak hidop.

Cadangan yg jamil nak baw akepada Tan Sri Khalid sangat baik untuk beliau, nama beliau, nama parti , nama negeri selangor, malah nama Negara Malaysia jika di sokong tetapi tahap kebodohan pemimpin melayu Tan Sri Khalid tetap ada. hanya nak yg dah nampak tetapi tak berani mencuba. so for me khalid already one term. now change new people. who know he can do more batter than Him.

337 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Jurukamera RTM mati se... · 3 replies · -13 points

Kalau mampos pun aku tak kisah.biarkan dia mampos

340 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - Peniag... · 0 replies · +4 points

ya right whatever,did we look stupid to you all hehehehe

341 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Video Samseng upahan U... · 0 replies · +5 points

Tahniah tahniah jutaan tahniah. bagi mampos pun tak pe.

357 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Video rakaman awal keg... · 1 reply · +3 points

jagindas kita dalam pakatan kalau tak betul kita cakap. we not like umno be idiot until die. betul tak

357 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Video rakaman awal keg... · 4 replies · +11 points

Kerana pemimpin nak jaga nama mereka nasihat kita jgn melawan. kita di hentam, di maki, dicederakan, di belasah kita luka pemimpin tidak. tapi bila menang mereka pemimpin yg senang lenang kaya raya.kita rakyat jadi haprak. dua kali lima umno celaka nampaknya.sampai bila kita nak jadi haprak. anjing anjing melayu umno sudah naik kepala. patutkah kita diam. jgn jadi bacul jgn ikut style pas.

Kalau nak harapkan POLIS tak payah lah mereka polis bacul. tiada telog hanya berani dekat pakatan sahaja .mereka pun dua kali lima barua..adakah nyawa umno lebih berharga. mamposkan mereka juga.

358 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Dituduh campur siasata... · 1 reply · +5 points

Hishamuddin hussein onn two word for you fucking you