Imran Sheik

Imran Sheik

12p

3 comments posted · 1 followers · following 0

10 years ago @ http://amenoworld.blog... - Khalid Ismath SMM adal... · 2 replies · +1 points

Wslm Anony (nice name btw)
1. Jangan tukar topik. Topik asal post ni, Khalid syiah atau tidak. Bukan syiah sesat atau tidak. So aku jawab, Khalid syiah. Tiba nak goyang back up syiah bukan sesat.
2. Semua ulama' iktiraf syiah tidak sesat? Kau kena baca lagi bro. Kaji asal usul mereka, Abdullah Ibn Saba dan sbgnya.
3. Semua orang ada pendapat masing2. Pendapat aku, aku tak suka pegangan mereka. Bukan aku tak suka orang syiah, tapi aku tak suka pegangan mereka. Antaranya Taqiyyah, yang lagi mengelirukan banyak pihak. Aku tak pernah mengkafirkan orang Syiah, tapi kalau ada sape2 yang berbuat perkara yang berlawanan dengan akidah (spt mengutuk sahabat, menfitnah isteri nabi) maka akidahnya terbatal lah. TAK KIRA DIA SUNNI KE SYIAH KE.
4. Kalaulah Ibrahim Ali ke, Khairy Jamaluddin ke, yang syiah, mesti korang bantai habis2 kan? Agak menyampah kalau sebab hanya semata-mata seseorang tu pilihan poilitik sama macam kau, kau backup habis2.
My recent post 10 Ways to Recognize Law Students

10 years ago @ http://amenoworld.blog... - Khalid Ismath SMM adal... · 0 replies · +1 points

Saya satu universiti dengan dia dulu. Memang dia syiah, dia mengaku dia syiah. cubalah tanya dia. ni profile fb. http://www.facebook.com/khalid.shiite.ummat.hizbu...
ps :shiite tu syiah dalam english.
My recent post 10 Ways to Recognize Law Students

11 years ago @ SoyaCincau - All the latest BlackBe... · 0 replies · +1 points

Too late ady. iOS and Android are in front -.-