zaerr

zaerr

22p

24 comments posted · 1 followers · following 0

578 weeks ago @ http://mrsaqur.blogspo... - upload gambar yang rin... · 1 reply · +1 points

Wahhhh.Baru tahu ni sis.hehe.Nice sharing..;p

578 weeks ago @ http://secantikmanis.b... - SAYA CUN! · 0 replies · +1 points

salam bro.aku ni.hehe...coding login ape yea????

578 weeks ago @ http://mrsaqur.blogspo... - membuat image dengan l... · 0 replies · +1 points

Jejalan masok umah pn ros cari tutorial.hehehe.nice!

580 weeks ago @ http://rajacopypaste.b... - http://rajacopypaste.b... · 0 replies · +1 points

aku da buat! nak buat lagi leh x??yang dofollow xde bran nk buat bro takot banyak lak anasir leh spam kalau dofollow.pendapat aku la.huhuhu.bagus2.

580 weeks ago @ http://blogcaripasal.b... - Tutorial Bila Klik Bac... · 0 replies · +1 points

Wah! bagus la.ade tuto kat sni..;p

580 weeks ago @ http://mrsaqur.blogspo... - bullet untuk ME · 1 reply · +1 points

wahh! menarik ni.hehe..tapi semua gif tu kecik.takde yang besar tu jadikan BG? hehehe..;p

580 weeks ago @ http://zazachan.blogsp... - copypaste: 10 kelebiha... · 1 reply · +1 points

Hehe.entry kopi paste yang berguna.thanks sharing.;p

580 weeks ago @ http://theworldofcaran... - Selalu · 1 reply · +1 points

zaer da amek da.da sent kat somewan yang ade kene mengene dengan ayat ni.hehehe.;p Thanks vote untuk zaer.;p

580 weeks ago @ http://theworldofcaran... - Selalu · 1 reply · +1 points

Best ayat ni.;p.Nak copi leh x?

581 weeks ago @ KaiZeN SHiNoBi - MuSiM CuTi SeKoLaH @ M... · 0 replies · +1 points

waaaaa.Sengsara masa tok mudim cari aku dalam almari.Takot nak sunat punya kes.haha.Bagi bebudak yang nak berkhatan, pegang kate2 ni. ''Tak sakit pon berkhatan ni,macam kene gigit semut merah je'' hahaha.;p