jinggolat

jinggolat

28p

7 comments posted · 1 followers · following 0

448 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Video NGO mesra UMNO m... · 0 replies · +10 points

siapakah yang kebal dan bebas untu melakukakan keganasa??umno dan keldainya,,Apakah polis masih lagi jadi pak anggok umno??

450 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - Hisham... · 0 replies · +3 points

dah berapa hari peristiwa terjadi,Zahid dan Hisham masih longlai bergemalai

450 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - Bekas ... · 0 replies · +1 points

Samsuri dan Norian,jangan dibangangkan oleh umnobn,,selidik dulu apa yang dikata,jangan sampai hampa pun dikutuk sebab tak pikiaq,tunjukla sikit profesianalisma tuan2

452 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Polis kata Kumpulan be... · 0 replies · +2 points

aku pun naik heran ,betapa berbudi bahasanya polis dan kerajaan Malaysia dengan Geng Sulu ni,,besok besok dengan PTI Bangla,Indon dll,tak mau pula depa buat macam ni,,pasai depa ni semua tak bawa senjata kut,,?tu yang bole gempaq sikit,,
Betoi ka kerajaan Malaysia ni ikut procedure,ataupun ,,,takut,,,??

452 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - PPP ha... · 0 replies · +1 points

Mohd Ali KM yang terlalu bijak kaa,,?masalah bekalan air tidak bersih DAP jaga ka??ini KM yang tahap IQ kritikal,cakap apa pun serupa macam terencat akal aja

453 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - Noh ti... · 0 replies · +1 points

Noh,hang cakap pun serupa orang mabuk ni apa macam?

463 weeks ago @ http://darisungaiderha... - Allah bersama Utusan k... · 0 replies · +3 points

manusia bernama Zul ni adalah bangang umno yang pekak dan tak pedulikan apa orang nak kata kat dia