akumelayu

akumelayu

39p

18 comments posted · 2 followers · following 0

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - Sirir 1 : Amanat Anuar... · 5 replies · +9 points

Kupasan terbaik dari Pak Den.. Jelas, tepat dan berfakta.. Tapi akhirnya penjilat2 PKR akan kata KONSPIRASI... he!he!he! benak sugguh hati penjilat Nuar ni... Apa pn kita kena berjuang di PRU13 ni.. spt kata sy seblm ni.. Kita Bukan Gila Kuasa Tapi Kita Tak Nak Orang Gila Berkuasa.....

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - Altantuya Revisited : ... · 1 reply · +1 points

Perrhhh betul2 mcm kedai kopi.. class gitu... Apapun kita bukan giler kuasa tapi kita tak nak org giler( Nuar Berahim ) berkuasa tu jer.... Demi Islam, Melayu dan Negara tetap ku pertahankan walaupun dgn darah dan keringat.... Mari kita semua tunjukkan kuasa Islam dan melayu ketika PRU 13 nanti.. ajar sume si celaka DAP, PKR dan PAS.. kuasa Islam dan melayu tetap utuh dgn jgn sekali2 gugat kuasa itu.... BERJUANG!!!!!!

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - MEDEVAC . · 0 replies · +1 points

Kuala Kangsar?!!!! Tempat teman tu Pak Den.... surau kg. mana la dia dok jd imam skrg ni.....he!he!he!

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - Sudah Tukar Kaa.... ? ... · 0 replies · +8 points

Belikan jer tiket kapal terbang sehala ke Uttar Pradesh utk si Mano dan keluarga... org yg tk ada kesetiaan pd negara tk perlu lg disimpan. Org mcm paria ni sgt bahaya kepada seluruh rakyat Malaysia sbbnya dia kan buat negara ni mcm tok nenek deme punya. Malah pd satu ketika paria nio kata Islam tu yg penjajah sbb seblm Islam semua org melayu disini beragama hindu. Paria baru dpt sikit kuasa dia punya kehendak mengalahkan dh dpt donia.. betul la bapak aku cakap dulu jumpa paria dgn ular katuk paria dl. Agak2nya paria ni la bapak aku maksudkan. Yg herannya ada jugak melayu yg bodo gi sokong si paria Mano ni....

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - HANG Ber5 Bukan Melayu... · 0 replies · 0 points

tk sopan betul la komen miker...

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - Exam Fever . · 0 replies · +1 points

Teringat teman masa zaman sekolah dl..... Peperiksaan Darjah Lima..... nostalgia giler posting Pak Den kali ni...

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - I was there .. · 0 replies · +2 points

I'm number one...

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - Siri 3 : Breaking The... · 0 replies · 0 points

Salam Pak Den... tk sabor nk nunggu posting baru.. tp teman maklum keadaan Pak Den kerja tempat baru sibuk la tu..... apa2 pn Selamat Hari Raya Maaf zahir batin..

10 years ago @ http://kerajaanrakyat.... - Sarjan Bajuri (bekas K... · 5 replies · -1 points

Ko tu la barua komunis... Kalu tk sebab yg ko panggil barua tu.. usahkan nk beranak kan ko.. nk buat ko pn mak bapak ko tk sempat.. asyik dok lari dari komunis... Kalu komunis yg perintah Malaysia ni.. usahkan nk melalak mcm skrg nk pegang keyboard komputer pn ko tk tau... Kalu komunis perintah Malaysia ni.. Allah pn ko tk kenal... jenis bangsat menjilat najis komunis...

10 years ago @ http://excdo.blogspot.... - Siri 3 : Breaking The... · 1 reply · +1 points

Best cerita ni mcm cerita James Bond jer.. sy org pertama yg baca posting kali ni..