RakyatBiasa

RakyatBiasa

-154p

128 comments posted · 1 followers · following 0

206 weeks ago @ The Malaysian Insider - We do not support Anwa... · 0 replies · 0 points

If DSAI does gets nominated to be the next MB after winning PRK Kajang, would PAS youth be brave enough to voice out against it? I wonder......

226 weeks ago @ The Malaysian Insider - In farewell letter, Ch... · 0 replies · -4 points

Sure better to die? Pls say hello to Chin Peng for me? Be careful of what you wish for!

227 weeks ago @ The Malaysian Insider - Why my father, an ordi... · 2 replies · -38 points

Ms Kandiah, what's all this fuss about? Are you being deprive of anything? Thank God you are in Malaysia where people can meet and eat and dine any time of the day/ night. If you are in US or UK, do you think you can enjoy as what you are enjoying now? Pls don't claim US or the UK is even any better than us becoz no country is perfect. Grow up and move on!

230 weeks ago @ The Malaysian Insider - Set up inquiry into sh... · 1 reply · +2 points

Come on, get real ! Is the inquiry going be on your account? Pls don't waste public's money, time and effort to this ridiculous idea! Guys, grow up & move on!

238 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Rencana - Apa S... · 0 replies · -21 points

Memang tak salah, tapi lebih elok lagi Si Anwar tu dgn umur yg dah lanjut tu & fikiran yg dah nak masuk maghrib bawa berbanyak2 muhasabah. Tak perlu nak berdemo2 jalanan & sebagainya. Dah angkat sumpah bergasaklah dlm parlimen tu sepuas2nya. Sy berpendapat jika YDP Parlimen tak bagi amaran sekeras itu sekiranya tak angkat sumpah awal2 lagi, mungkin Anwar ada perancangan lebih teruk lagi. Tapi Anwar pun tahu & dah kalah kerana tiada option lain. Cukup2 lah Anwar, tolong begitau bebudak demo jalanan tu, usah buang masa, tenaga pegi cari & buat kerja nak tambah ilmu, ekonomi & pendapatan

247 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Rencana - Kerja... · 0 replies · -11 points

Alahai Salahuddin. Masalahnya pemimpin2 PAS ni perasan mereka memiliki kebijaksanan spt Nabi. Itu sebab mereka rasakan semua mereka buat tu adalah mengikut sunnah. Bawa2 lah sifat merendah diri dan sentiasa berlapang dada, lebih2 lagi dgn saudara sesama Islam

254 weeks ago @ The Malaysian Insider - Mobile - Malaysia - An... · 0 replies · -51 points

Setuju sangat lah dengan you ni joenetizen. Anwar ni jaguh kampung aje...orang kat dalam Malaysia boleh lah dia nak tutup mulut......Kenapa tidak saman pihak risikan & kerajaan Filipina?

257 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Malaysia - PM t... · 0 replies · +1 points

Bro, if you are true to Islamic teaching, you don't hate others, including BN!.. Islam doesn't teach muslims to hate each other including people of other religions.. So your claims that 2+2 equals to 4 is actually NOT. You failed bro!!!

257 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - Karpal... · 0 replies · 0 points

Hai UbahKerajaan!, apakah kau tak ingat bagaimana Karpal Singh telah dengan angkuhnya mengatakan dia mempunyai bukti bahawa memang Anwar terlibat dalam kes liwat sekitar tahun 1998an? Sekarang bayangkan kalau Anwar menjadi Perdana Menteri dan segala rahsia dia akan terbongkar, bukan kah Anwar akan "berada" dalam poket Karpal? Alamat jadi Perdana Menteri boneka lah si Anwar nanti. Semua kata2 Karpal itu ada tercatit dalam Hansard Parlimen dan dia tidak pernah memohon untuk menarik balik kata-katanya di Parlimen itu.... ..sila rujuk!!!!

258 weeks ago @ The Malaysian Insider - Main - Bahasa - Pakar ... · 0 replies · +4 points

Al-Fatihah. Semoga roh nya bersama para solehin. Amin