Budak_longkang

Budak_longkang

96p

1,664 comments posted · 2 followers · following 0

337 weeks ago @ - Lahir PasMa ! Ramai Ya... · 0 replies · +2 points

Panas panas panas.
Aku tiru style kakek tua striker laa.
Hapa hapa pon aku sokong anak perempuan anwar ibrahim.
Keh keh keh keh.
Jgn marah eaaaaa!!!
Nanti repot mama WAWI

337 weeks ago @ - Pemimpin Bercakaq ! Ra... · 0 replies · +1 points

Alahaiiii.kena kuar ngundi lagi la aku nmpaknya...harap soltan brtindak bijak dan ikut pelembagaan.kalo dok wat ikut kepala sendiri n pembodek disekeliling,x ada makna la perabis masa wat pilihanraya.lantik jer la trus MB or PM.Wat ngabis borehh jer pilihanraya ngundi kempen ngai nak rak.alih2 soltan lantik yg dia suka jer..hehehe.lawak bodo btol.ada satu lagi lawak bes.mesyuarat bincang bgai nak gegar negara.alih2 presiden punya pendapat semua kena ikut psl ikut perlembagaan.apa punya lembaga daaaa.

339 weeks ago @ - Setia Kawan Cara PAS ?... · 0 replies · +2 points

Bila dok hadap islam dgn nafsu jadilah lagu tuh.
Tang bes n mudah dgn diri amik pakai..
Tang tak bes terus kepit anjing kah kah Kah kah.
Menatang apa melepaskan anjing tersepit.
RM faham ker...?keh keh keh.
Memang mamat ketua bebudok tganu ni nok kene kepit.
Tp rasanya dah nak terkepit tu...tggu mase jer...
Tp kalu tganu neh pyah sket bak kata C++.
Klik rusileee power oooooo.
Kebal hampir maksum.
Keh keh keh.

339 weeks ago @ - Al-fatihah. Semoga Syu... · 0 replies · +1 points

Beliau tlh mendapat apa yg dicari selama ini.
Kita plak dok cari apa yerrr.

341 weeks ago @ - PAS TIKAM BELAKANG PR ?? · 0 replies · +3 points

Pil khudda n kota damannsara n sg acheh tu keputusan
MSU?aikkk...jgn main petik jer bro.TGNA pun pil khudda kaaa..
Psl PSRM nak tanding di kota Bharu tu thn brapa.skrg thn brapa.
Sesuai ker hujah tu utk pplitik skrg.dulu utusan n rtm tv3 jer qurannya

341 weeks ago @ - Kita PR Dok Kelupoq Sa... · 0 replies · +1 points

Org terengganu kabo ginie...
Serbang ade due.
Se(1) di kpale se di kaki.
Ramai beno yg serbang di kaki skrg neh.
Keh keeh keh keh.
Itu pasal kuat merapu time kuar statement.

341 weeks ago @ - LELAKI TUA BERKAIN PEL... · 0 replies · +1 points

Bri idian.
Dlm ramai2 berbulu dada neh dia tu jgak yg kao ingat n rindu.
Kah kah kah kah.
Terkerincit si tua pikun striker tu dgr.

341 weeks ago @ - Kenduri Lambat Sikit..... · 0 replies · +1 points

Tontodi??????
Wakakakakaa....dasat tol.
Aku pon heran apsal mamat sarbani ni boh nama kampung org lain kat ujung namanya.apo hebat ker kalo boh Tanta mcm mantan syeikhul azhar n mantan menteri pertahanan mesir zaman mubarak dulu tuh.boh la nama kg seniri.mesti kg seniri top sekarang pasai statement dasat dia tuhhh.kah kah kah kah.

p/s.
Teringt kalo lalu jln raub lipis pasti jumpa kg tanah bercangkul.
Agaknya kalo mp sarbani tantawi neh asal org situ camana nak boh
nama kgnya kat blakang nama dia yg tantawi tuh.hang pandai bahasa arab MT.habaq mai laaaaa.wakakakA

341 weeks ago @ - PAS T'ganu ? Apa ... · 0 replies · +1 points

Oitttt oitttttttt MT.....
Tajamnyaa smash hanggggg...
Ni mesti start game pkai teknik servis S..
Hang nak kena laknat dgn geng sarbani terengganu kaaa..
Kah kah kah kah.
Tp aku teramat suka dan setuju dgn jumping smash hang tuh.
Tersungkoq jilat simen aku nak ngngkatnya.
Wakakakakaka.sama jgak dgn game yg PD mulakan.
Badminton?pandai hangpa....
Tp ingat penaung BAM sapaaaaaa!!!!!!kah kah kah.
Yg tu sekali dia jumping smash berkecai lantai wakakakaka

341 weeks ago @ - Pakat-Pakat Boikot Isr... · 0 replies · +1 points

Hak tuh awok tanye zemie....
Diyee pakar teramat sgt la wehhhhhh..
Pepalihhhhhhh.....