Alialridha

Alialridha

47p

95 comments posted · 1 followers · following 0

545 weeks ago @ http://tengkorakemas.b... - Hujan = Ilmu, Tanah = ... · 1 reply · +1 points

Cerita sama macam Nabi Adam a.s.
bagaimana manusia nak hidup jika
tak belajar ilmu dari Nabi Adam a.s.
My recent post Urusan dipermudah kerana rajin solat

546 weeks ago @ http://seriouslybyme.b... - Friendster Di Format S... · 0 replies · +1 points

facebook ni orang yahudi punya.
yahudi kan suka tolong yahudi.

semoga berjaya frindster.
My recent post Tema twenty sudah berbaloi

546 weeks ago @ http://ekspresiruang.b... - Rumah Tetamu Daripada ... · 1 reply · +1 points

masa aku belajar.pernah juga nak lukis
buat rumah sendiri.semua idea dah ada.
sekarang pun kena buat rumah.hehe...
My recent post Tema twenty sudah berbaloi

546 weeks ago @ http://tengkorakemas.b... - Art of Comeback · 1 reply · +1 points

Diri kita ni tak boleh terlalu tertekan sangat.
tekanan boleh kalahkan kekuatan diri sendiri.
maka kalah pasukan bola sepak hebat, pada
pasukan kurang popular.
My recent post Google beri hadiah kredit Adwords RM125

546 weeks ago @ http://www.mdhafiz.net/ - Adnetwork New CPC Rate... · 0 replies · +1 points

kena tambah lagi tahun ni.nak juga
cuba 701 ni.bukan nombor ekor pun.
My recent post Google beri hadiah kredit Adwords RM125

546 weeks ago @ http://tengkorakemas.b... - Kebaikan itu sia-sia? · 1 reply · +1 points

tiba masa kita memahami maksud Al-quran.
My recent post Prestasi terjunam April 2011

549 weeks ago @ http://tengkorakemas.b... - Pertandingan Review Da... · 1 reply · +1 points

rasa tak payah nak sertai pertandinan ini.
kerana apa aku ada dah cukup.
My recent post Urusan dipermudah kerana rajin solat

549 weeks ago @ Anif - Version 2.0 - Ada Bunyi Tikus Berlar... · 1 reply · +1 points

kereta baru pun kena hantar servis juga.
mana nak tahu la kucing ke sesat,
nak tumpang jumpa mak we.
My recent post Tema twenty sudah berbaloi

550 weeks ago @ http://tengkorakemas.b... - Di sebalik masalah · 1 reply · +1 points

semua orang ada masalah tersendiri.
jadi kena keluar selesaikan.kali ni
aku nak pastikan pagerank besar dalam
genggaman.
My recent post Anak perempuan comel

550 weeks ago @ http://www.mdhafiz.net/ - Sarawak For Change : B... · 0 replies · +1 points

sila buat perubahan yang baik untuk rakyat.
My recent post Anak perempuan comel